Διαφημιστές και διαφημιζόμενοι είναι συνυπεύθυνοι για την καταβολή του αγγελιοσήμου στο ΕΤΑΠ – ΜΜΕ και το ασφαλιστικό ταμείο μπορεί να στραφεί δικαστικά εναντίον και των δύο για τη μη καταβολή του.
Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγει η νομική γνωμοδότηση του καθηγητή Ακρίτα Καϊδατζή, την οποία ζήτησε το ΕΤΑΠ – ΜΜΕ με σκοπό να διεκδικήσει οφειλές του αγγελιοσήμου που δεν αποδόθηκαν λόγω υπέρογκων εκπτώσεων.
Διαβάστε τι πληρώνει επιπλέον φόρους και αγγελιόσημο για να διαφημιστή μια Ελληνική επιχείρηση. φόρος ΦΠΑ 23%, ειδικός φόρος τηλεόρασης 20%, αγγελιόσημο 21,5% σύνολο +64,5%
οι εργαζόμενοι του κλάδου θα πρέπει να πάρουν θέση. κλικ εδώ
SOSτε την Ελληνική τυπογραφία
Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2016
Με «ξαφνικό θάνατο» κινδυνεύει η τηλεόραση με φόρους +64,5%
Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους
ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ
Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;
Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;
Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;
Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------