Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ


ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ,
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ, ΕΜΠΟΡΙΑ,ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΡΝΕΙΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ.
ΑΛΗΘΕΙΑ, ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ?
ΠΟΙΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ? ΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΑΓΓΙΖΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟ..(ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ)?
ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΤΥΧΕΡΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΠΟΥ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ
Ο ΚΛΑΔΟΣ ΜΑΣ. ΕΧΩ  ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΩ ΤΟΥΣ ΑΡΡΩΣΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ,ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΑΣΤΕΓΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ,ΠΟΥ ΟΥΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΦΟΔΕΥΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΜΑΣ.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝ ΚΑΝΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΤΗ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ
Η ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ. ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΤΕΤΟΙΑ ΤΥΧΗ ....ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΑΡΑΜΕΝΩ
ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΗ ΠΕΛΑΤΗΣ....ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ
Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΡΑΒΑΣΑΚΙΑ....... ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΙΚΑ, ΕΦΟΡΙΑ.ΚΛΠ.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΑΝΤΕΞΩ...( ΟΧΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ, ΑΥΤΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΤΟ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ) ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ ΣΤΙΛΙΑΡΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΟΙ ΤΟΥ (ΠΑΜΕ). ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΕΠΑΝΩ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ (ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΑΡΑ ΣΕ ΜΕΝΑ) ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
ΜΕ ΤΟ ΣΤΙΛΙΑΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΕΡΩ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΝΑ ΒΙΩΣΟΥΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ  ΜΑΣ.
ΑΛΛΩΣΤΕ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ......ΤΟ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΟΥΝΕ ΟΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΒΟΛΕΥΤΕΣ ΜΑΣ
ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΙΣΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΑ...... ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΕΧΩ ΤΟ ΣΤΙΛΙΑΡΙ ΣΗΚΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΩ ΣΦΙΚΤΑ ΠΟΛΥ ΣΦΙΚΤΑ.
 ΦΙΛΙΚΑ Ν.Κ.

Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------